Kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 is bekend

De ledenvergadering van de Enschedese VVD heeft woensdagavond 24 november de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 vastgesteld. In juli kozen de Enschedese liberalen Jeroen Diepemaat al tot hun lijsttrekker en wethouderskandidaat. Op de lijst staan bekende namen van ervaren raadsleden, maar er is ook ruimte voor nieuw en jong talent.

Ik ben trots op deze mooie kandidatenlijst. Een combinatie van ervaren krachten en nieuw jong talent. Ik kijk er naar uit om samen met hen verder te werken aan een bloeiende lokale economie, een veilige stad en een goed en betaalbaar huis voor iedere Enschedeër.

Lijsttrekker Jeroen Diepemaat

Huidige raadsleden Malkis Jajan en Rachel Denneboom staan op plaats 2 en 3. Hoogste nieuwkomer is Nicole Workel – ten Bos op plek 4. Nicole is ondernemer in de binnenstad van Enschede en al jarenlang actief betrokken bij de binnenstad.

Op plek 5 staat Jan de Lange, hij was jarenlang ondernemer in de binnenstad en is deze raadsperiode actief als commissielid voor de VVD. Op plek 6 staat Jochem Stoeten, voormalig hoofdbestuurslid voor de JOVD en masterstudent bestuurskunde. Ook op plekken 7 en 8 staan jonge talenten, Lieuwe Schoppers (22 jaar) en Luc Staal (21 jaar)

Volledige kandidatenlijst hieronder: